20 frågor om mig!

  1. Vilka namn finns på ditt födelsebevis? Sofia Hanna Björk Mellqvist
  2. Ålder? 15år
  3. Ögonfärg? Grön/grå
  4. Hårfärg? Brunt
  5. Favoritfärg? Rosa
  6. Piercings? Öronen
  7. Tatuering? Nopp :)
  8. Är du kär? aaa Kanske, lite ;)
  9. Vad är det värsta du varit med om? Astmaanfall när jag vart liten
  10. Vem står dig närmst? Elin Holmberg!
  11. Har du  gjort något du ångrar? Har jag säkert :)
  12. Hur många har du fullt förtroende för? 2st
  13. Vad ogillar du? Falska människor
  14. Vad är det sämsta med dig? Mitt humör ibland :p
  15. Favoritfilm? Kommer nt på nån just nu..
  16. Favoritlåt? J-Son – Mr. Feelgood - Radio edit För den påminner mig om sommaren!
  17. Favoritmat? Pizza tror jag x)
  18. Första kärleken? Oliver va en på dagis med vet nt om de gills så Kristoffer typ.. ♥
  19. Vad är värdefullt för dig? Familj och riktigt nära vänner :)
  20. Har du någonsin testat droger? Nope! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0