Tjaa! <3

Har varit sjuk och min data har gått sönder därför ja nt bloggat..Har tänkt att skaffa tumblr ist för att blogga.. Vet nt ritkigt, har tagit massa bilder men dom får ja nt in i min andra data just nu för den e cp!?.. såå aa ska iaf berätta vad ja gjorti fredags var ja med Sabina o Elin vi myste med massa godis o filmer Hade jätte trevligt, sen på¨morgonen så gjorde vi nt så mycket ja gick hem o duschade o sov lite eftersom ja va jätte trött senare på kvällen kom koffe till mig så gick vi till Elin med Sabina o kollade på mello Sen så gick vi alla hem, sen i söndags så va ja sjuk o elin kom hem till mig så kollade vi på film.. Sen idag så va ja på nån gymnasium sak med skolan så de va ba en timme sen slutade viSå vi tjejer i klassen åkte till mc o käkade sen åkte ja, sabina o sandra till påvelund för att hämta Sabinas tröja sen åkte vi hem o ja somnade när ja skulle plugga och nu e nu så ska nog ta o plugga lite ..

lördags :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0