Ville bara att ni skulle veta!

1. vad är ditt namn?  Sofia fucking mellqvist mudda fuckah !!!

2. vad skulle du vilja heta vi förnamn? Kronk

3. är du i ett förhållande just nu? nope

4. om det är ja hur länge har ni varit tillsammans? Nu var inte svaret ja..

5.vem vet mest om mig? Elin fucking Holmberg mudda fuckah

6.vad gör du på fredagskvällar?  Sitter hemma och äter choklad

7.bästa filmen du har sett? Pippi vafan

8. har du varit full? nej gud, sånt gör man bara inte!!

9. har du testat droger? vem har inte är ju frågan ...

10. röker du?  klart jag gör!

11. snusar du? Bästa jag vet !!

12. saknar du någon just nu? saknar min kanin :(((

13. hur mår du idag ? Den kan nog nt bli bättre, sitter fan i min säng med Elin :D

14. hur många tabletter tar du dagligen? 1..

15. vad gjorde du för exakt 1 år sedan? Bajsade.. För de kommer jag ju liksom ihåg nu med...

16. senaste landet jag har besökt? Norge!!

17. när var du där? sommras

18. är du rasist? klart..elr?

19. ser du fram till nåt just nu? Ja, att skolan ska börja igen..

20. sköter du skolan? skolan?

21. har du fått ig på nåt prov? nej, för jag äger alla!

22. har du spelat/spelar du i ett band? yepp, är med i 'Demonflames' kolla in våran fb sida!! http://www.facebook.com/demonflames

23. anser du att du är intelligent? ja...?

24. har du skurit dig som ett emo nån gång? Nej som en panda..

25. har/ du sömn problem? ne

26. vilken klass går du i nu?  8D :D

27. vilken skola går du i? TNDskolan

28. är du stolt över dig själv? Kan inte vara stoltare

29. vad är det bästa med dig själv? Att vara mig..

30. Bästa sättet att dö på? Råka ta sin pappas cancermedicin ist för smärtstillande...

31. har du varit 100% ärlig?  ja, vrf ljuga??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0