Måndag, men ingen skola! :D

Eftersom det är sommarlov nu och jag nt kommer blogga lika bra som jag brukar.. Så tänkte jag göra 20 dagar sak..
Gör dag 1 lite senare!
Puss på er<3
Dag 1: En person du har bra kontakat med
Dag 2: Om dig själv
Dag 3: Din familj
Dag 4: Din bästavän
Dag 5: En vän du inte träffat på länge
Dag 6: Någon du saknar
Dag 7: Pinsam händelse
Dag 8: Fyra bilder som gör mig glad
Dag 9: 6 sanningar om mig
Dag 10: något du ångrat
Dag 11: En person jag tycker är snygg
Dag 12: En bild från i sommras
Dag 13: En bild på något du önskar
Dag 14: Min absolut närmaste vän
Dag 15: En killkompis
Dag 16 En gammal bild på dig själv
Dag 17: Något du hatar
Dag 18: Något du vill ha
Dag 19: Något du gillar
Dag:20: En grej du hatar hos folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0