...........................................................


1.Haft en bra dag?:)

De har regnat så de har inte varit den bästa..

 

2.Hur ser en perfekt dag ut i ditt liv? :)

En dag med sol och utan problem:)

 

3.Är du kär i mj ? :) , skulle du kunna tänka dig de, MOAHAH

Såklart jag är kär i mj, vem är inte?:D Och vem skulle inte kunna tänka sig honom;)

 

4.hohoho vilken är din favort film typ? :D

Jag älskar komedi så ‘hangover’ elr ‘the dictator’ :)

 

5.Hur länge va du o K (idioten ) tillsammans?

Vi var tsm i en månad.

 

6.Hur många läsare har du ungefär per dag? <3

jag brukar ha 20-50 men nu när jag nyss börjar blogga har jag 20-30 :)

 

7.Har du och din kille gjort slut, såfall varför?

Ja, vi har gjort slut.. Han va en idiot:)

 

8.Vem var det som gjorde det?

Det var jag

 

9.Hur blev det att ni gjorde slut?

lite privat:)

 

10.Vem hatar du mest av dina förflutna vänner?

just nu, koffe ..

 

11.Vad är det bästa du vet?

Att ha roligt och va glad:)

 

12.Vad är det sämsta du vet?

falska människor

 

13.Vilken är din favoritsport och varför det?

badminton, för jag är bäst på de!! :D

 

14.Vem är din förebild och varför det?

Jag har inte direkt nån förebild, jag lär mig av mina misstag:)

 

15.Vad vill du jobba med när du blir stor?

Jag vet nt än, men kanske mäklare, regissör elr jobba med djur^^

 

16.Vad ska du gå/går du på gymnasiet?

vet inte än

 

17.Har du nått husdjur?

Har en ödla som heter Randis :D


 

18.Har du nå syskon?

Ja, en bror som heter Mattias

 

19.Vilket land vill du helt resa till?

Usa !

 

20.Är du allergisk mot något?

Nope:)

 

21.Vad är det bästa med att blogga?

Att alla som läser min blogg får veta hur awesome jag är, haha ne men kul att dela med sig om sin vardag:)

 

22.Vad är det sämsta med att blogga?

Att de kan vara jobbigt ibland

 

23.Tränar du ngt, vad isf?

Brukar gå till gymmet lite då och då..

 

24.hur lång är du?

Jag är 1,73

 

25.Varför e jag så bra? (Elin)

Det är du inte<3

26.Hur mår du just nu?

Mår la fin fint:)

27.Vem kan du säga allt till ;))

Elin Holmberg hihihihi:)

 

28.Vad gillar du för musik?

Nästan all musik:)

29.Visa dagens outfit

Gör de senare:)

 

30.Vem stör du dig på mest i världen?

K

 

31.Skulle du kunna tänka ha de med mig?? ;))

hahahaha, klart ;)

32.Vem är din favorit lärare i skolan?

Ulla fäldt!

33.Vem är den dåligaste?

Min bildlärare annsofie... usch på henne!

 

34.Favorit parfym?

Killparfym :D

 

35.Favorit klänning som du har?

En rosa som jag har, fast den är för stor..:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0