Mothafuckin' Day7 (Day[9](ni förstår inte bara jag och ivan gör det))

Why hello dere!

Detta är mitt försök på att gästblogga, vi får se hur det går. Jag heter Kristoffer och äger upp sofia på alla möjliga sätt.
Som ni kanske ser kan inte Sofia Mellqvist räkna eftersom detta är dag 7 och hon har bara gjort till dag 5 så det kanske är bra om du gör en intensiv kurs i matte
Tips på Sofias nyårs löften: 1) sluta göra listor
b) vara mer konsekvent
7) lära mig att räkna <----------- Sofias nyårs löfte
Okej mer om mig själv, jag är en som många anser som en "nörd" eller så, jag spelar mycket av min fritid dock långt ifrån osocial som många tror att man är när man spelar.
För att vara ärlig så förstår jag inte hur jag kan ha så många vänner som jag har utanför dom som jag spelar med, men på något sätt lyckas jag.
Det finns inte så mycket mer att skriva om när det kommer till mig, är inte riktigt den mest interesanta
personen.
Varför vi är bästisar: Eftersom sofia inte är bäst(som hon vill att jag ska skriva), aa jag är bättre helt enkelt så hon ville så gärna vara min kompis !
Eller ?
aa
faktist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0